24.10.2018 11:35   |   Реформи

НСЗУ розпочне верифікацію даних усіх зареєстрованих в eHealth медичних закладів з 1 листопада

НСЗУ розпочне верифікацію даних усіх зареєстрованих в eHealth медичних закладів з 1 листопада

КИЇВ. 23 жовтня. АМН. З 1 листопада поточного року Національна служба здоров’я Украї­ни (далі — НСЗУ) розпочинає перевірку даних усіх зареєстрованих в eHealth медичних закладів — як тих, які вже підписали договір, так і тих, хто планує це зробити під час «третьої хвилі» підписної кампанії.

Наприкінці листопада — на початку грудня цього року НСЗУ планує розпочати «третю хвилю» підписання договорів. Для того щоб підготувати медичний заклад до укладання договору зі службою, необхідно зробити 7 кроків, які допоможуть перейти на нову форму фінансування, або продовжити й надалі працювати в ній. Детальніше про кроки, які має здійснити керівник закладу, мова йде у відео-інструкції, опублікованій НСЗУ на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Про це розповіла Інга Ткаченко, речник НСЗУ. «Рекомендуємо закладам, які планують стати нашими партнерами, перевірити свої дані. У разі невідповідності ми або не укладемо договір, або призупинимо, якщо такий заклад уже має договір з Національною службою здоров’я», — повідомила вона.

Отже, крок 1: зайдіть у свій особистий кабінет у тій медичній інформаційній системі, яка підключена до eHealth, а також паралельно відкрийте сайт Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (ЄДР) — usr.minjust.gov.ua.

Крок 2: звірте дані ЄДРПОУ з даними, вказаними на сайті ЄДР.

Крок 3: перевірте правильність назви вашого закладу як в особистому кабінеті, так і на сайті ЄДР за вказаним кодом ЄДРПОУ.

Неправильною є назва медичного закладу без зазначення організаційно-правової форми, наприклад Михайлівський центр первинної медико-санітарної допомоги. Приклад правильної назви — зазначення організаційно-правової форми повністю, наприклад, комунальне некомерційне підприємство «Михайлівський центр первинної медико-санітарної допомоги».

Крок 4: правильна організаційно-правова форма медичного закладу. В НСЗУ нагадують, що служба укладає договори тільки з автономізованими медичними закладами. Тобто організаційно-правова форма має бути вказана як комунальне некомерційне підприємство, приватний заклад, товариство з обмеженою відповідальністю тощо. Якщо медичний заклад ще перебуває у статусі комунального закладу, ви можете вказати цю організаційно-правову форму, але майте на увазі, що на момент подачі заяви до НСЗУ ви маєте бути автономізовані.

Крок 5: перевірте адресу реєстрації. Адреса реєстрації, вказана в особистому кабінеті, має співпадати з даними в ЄДР, тому що саме ця адреса буде вказана в усіх реквізитах.

Крок 6: дані керівника закладу, тобто ім’я та прізвище, мають співпадати з даними, вказаними в ЄДР.

Крок 7: перевірте ліцензію. Звірте дані ліцензії у вашому особистому кабінеті з виданою вам чинною ліцензією на провадження практики саме з первинної медичної допомоги.

До уваги тих закладів, які автономізувалися, але не встигли отримати ліцензію протягом 3 міс перехідного періоду: зробіть це вже зараз, оскільки чинна ліцензія — одна з умов партнерства з НСЗУ.

З приводу додаткових питань та консультації в НСЗУ радять звертатися до контакт-центру за номером 1677.

Джерело: АМН
Коментарі (0)


Поділитись:



Партнери:

© Інформаційне Агентство Медичні Новини, 2011.
Всі права захищені.


Відповідно до статі 26 Закону України “Про інформаційні агенства”, право власності на продукцію інформаційного агенства охороняєтся чинним законодавством України. Цитування, копіювання окремих частин текстів чи зображень, публікування і републікування, передрук чи будь-яке інше поширення інформації АМН можливе за умови посилання на АМН. Для інтернет-видань гіперпосилання є обов`язковим. Відповідальність за недотримання встановлених законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.

bigmir)net TOP 100